• Hét grootste mediabereik

Dé Duurzame Uitgeverij

One-stop-shopping. Het is de fundering waarop ons bedrijf is gebouwd. Van logo’s tot copywriting, visitekaartjes en websites, van brochures, tot contentbeheer, relatiemagazines en vaktijdschriften. Stuk voor stuk behoren deze producten tot ons portfolio. Of het nu gaat om ondernemers, onderzoekers, onderwijzers of bestuurders, allen willen ze hun relaties op unieke wijze informeren. Wij beschikken over de benodigde kennis en kunde om onze klanten volledig te ‘ontzorgen’.

Wij hebben klanten hoog in het vaandel staan. Service, kwaliteit, scherpe prijzen, flexibiliteit en betrokkenheid zijn waarden die in ons bedrijf daarom met gouden letters geschreven staan.

Betrokkenheid is een belangrijke sleutel. In onze ogen is betrokkenheid zelfs een van de succesfactoren van een onderneming. Ook juist als u het niet verwacht, zetten wij daarom een stapje extra om de gegunde opdracht naar uw tevredenheid uit te voeren. Zo tonen wij onze betrokkenheid!

Achter de schermen

Bij Dé Duurzame Uitgeverij hoort een team van medewerkers en een uitgebreid netwerk van freelancers dat het contact met klanten en leveranciers onderhoudt en een bijdrage levert aan het eindproduct. Of het nu gaat om het uitgeven van tijdschriften, communicatiestrategieën, drukwerkbegeleiding: ze kunnen het allemaal. Kordaat en vlot. Dé Duurzame Uitgeverij wordt geleid door:

  • Edwin van Gastel Directeur

    Edwin van Gastel heeft jarenlange ervaring in de grafische sector. Zo vervulde hij een leidinggevende functie bij een van de grootste zakelijke uitgeverijen van Brabant, De Winter Mediamakers. Sinds 2010 staat hij aan het roer van Dé Duurzame Uitgeverij als uitgever en hoofdredacteur.

  • Bette van Loenen Creatief Directeur

    Bette van Loenen is creatief directeur van Dé Duurzame Uitgeverij. Zij is niet alleen hoofdverantwoordelijk voor het grafische gedeelte van de uitgeverijtak, maar staat ook aan het hoofd van de communicatiepoot van Dé Duurzame Uitgeverij. Dit bedrijfsonderdeel tekent onder meer voor de realisatie van huisstijlen, websites en drukwerk voor derden.

  • Els Stultiens Eindredactrice

    Els is onze rots in de branding. Als eindredactrice is ze er niet alleen verantwoordelijk voor dat al ons drukwerk - van tijdschrift tot brochure - spelfoutloos opgeleverd wordt, maar levert zij ook een belangrijke bijdrage aan de vele online nieuwsberichten!

  • Marco de Jonge Baas
    Projectmanager & redacteur

    Marco is de technicus én projectmanager. Al meer dan 20 jaar komt hij als tekstschrijver over de vloer bij de Nederlandse maakindustrie. Binnen Dé Duurzame Uitgeverij is Marco verantwoordelijk voor tientallen interviews en dito artikelen, van led-verlichting tot elektrisch vervoer en zonne-energie.

 

Onze normen
& waarden

  • Service

    Gaan voor dromen en ambities. Wij vinden dat er niets mooiers bestaat. En daarom worden wij ook zo enthousiast als wij kunnen helpen om uw dromen en ambities te verwezenlijken. Met beide benen op de grond kijken we kritisch naar wat u wilt bereiken en wat daarvoor nodig is. Niet meer dan nodig, niet minder dan noodzakelijk. Dat is het uitgangspunt. Pas als u resultaat behaalt, zijn wij tevreden!

  • Kwaliteit

    Als Dé Duurzame Uitgeverij zien wij er continu op toe dat onze producten en diensten niet alleen mooi en opvallend zijn, maar ook daadwerkelijk bijdragen aan uw bedrijfsvoering. Of het nu een huisstijl of website, krant of brochure is; communicatieproducten dienen in onze visie geen kostenpost te zijn, maar een investering in de toekomst welke zich in een veelvoud moet terugverdienen!